.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"مجلس از رفتار دولتی ها ناراحت است"

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه رای فراکسیون اصولگرایان مجلس در روز رای اعتماد متفاوت از رای عصر یکشنبه خواهد بود، گفت: رای فراکسیون واکنش رفتارهای اخیر دولت با نمایندگان مجلس بود و نظر قطعی نمایندگان اصولگرای مجلس درباره محصولی نبود.

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس که خواست نامش فاش نشود با بیان این مطلب اظهارداشت : رایی که روز گذشته در فراکسیون اصولگرایان اخذ شد چندان با واقعیت نظر نمایندگان اصولگرای مجلس نزدیک نیست.

وی افزود: یکی از دلایل واقعی نبودن این رای نیز این است که همه اعضا فراکسیون در جلسه روز گذشته حاضر نبودند و نکته دیگر این است که حضور مخالفان با وزیر پیشنهادی جدی تر از موافقان بود و موافقان حضور کم رنگی در نشست روز گذشته داشتند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: فضای جلسه به گونه ای است که می توان پیش بینی کرد محصولی رای اعتماد مجلس را خواهد گرفت ، زیرا به نظر می آمد تعدادی از نمایندگان که در جلسه دیروز به محصولی رای منفی دادند در صحن رای خود را تغییر دهند و با وزرات وی موافقت کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان خاطرنشان کرد: این رفتار نمایندگان اصولگرا دلایلی دارد که از جمله آن برخورد نامناسب با نمایندگان مجلس در ورود آنان به جلسه هیئت دولت در مازندران و همچنین اظهارات اخیر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور است و نمایندگان با این برخورد خود به نوعی به رفتارهای اخیر دولت با مجلس و نمایندگان آن واکنش نشان دادند.

وی ادامه داد: نمایندگان انتظار دارند دولت در رفتارهای خود با قوه مقننه ونمایندگان مجلس تجدید نظر کند و به نوعی رفتار خود را تصحیح کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: نمایندگان با شخص وزیر پیشنهادی مشکل خاصی ندارند زیرا محصولی با پاسخ های خود سئوالات و ابهامات مطرح را برطرف کرد و توانست نمایندگان را قانع کند.

وی گفت: محصولی در این جلسه تاکید کرد تا کنون از هیچ رانتی استفاده نکرده و ثروت خود را از راههایی غیر از تصدی در امور دولتی به دست آورده است.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان از رایزنی های بعدی فراکسیون تا روز رای اعتماد(فردا) خبر داد و گفت: بعید به نظر می رسد فراکسیون طی اطلاعیه ای نظر خود مبنی بر رای اعتماد یا عدم رای اعتماد به محصولی را منتشر کند و اعلام نظر فراکسیون در حد اخبار منتشر شده خواهد ماند ، اما ممکن است اعضای هیئت رئیسه فراکسیون برای جمع بندی نظرات جلسه ای را ترتیب دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.